Klantenservice
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Bestellen kan het makkelijkst online in de webshop : vul je winkelmandje, reken af en hopla klaar!
Vind je niet onmiddellijk terug wat je zocht? Dan kan je natuurlijk ook een mailtje sturen naar info@vandennest.be of even bellen en dan helpt één van onze medewerkers je verder met je bestelling.
Handige tip: mocht je hout of plaatmateriaal willen bestellen en laat je dat graag op maat verzagen, dan kan dat ook. Bestel dan je artikels in de webshop en stuur een mailtje mét je ordernummer naar zagerij@vandennest.be met de maten waarop je het hout wil laten verzagen. Bij afhaling van je bestelling moet je dan enkel nog het zaagwerk afrekenen ter plaatse.
Veelgestelde vragen
-
Ja dat kan zeker !
Als particuliere buitenlandse klant betaal je echter steeds Belgische BTW.Als bedrijf met een Europees (niet-Belgisch) btw-nummer (b.v. uit Nederland, Luxemburg of Frankrijk) kan je zonder Belgische BTW aankopen bij Van den Nest. Let wel, de goederen moeten effectief over de grens vervoerd worden.
Stuur ons een mailtje (info@vandennest.be) met je bestelling (artikelcodes van je producten en de aantallen), je contactgegevens en je geldig Europees (niet-Belgisch) btw-nummer. Wij maken dan jouw bestelling op als intracommunautaire levering – vrijgesteld van Belgische btw.
-
Als de bestelling nog niet verzonden is, kan je steeds je online bestelling wijzigen door te mailen naar info@vandennest.be.
-
Het wettelijk herroeprecht/verzakingsrecht ligt vast op 14 dagen na aankoop, dus bij ontvangst van het kassaticket, factuur en/of bestelbon. Je kan dus, zonder opgave van reden, je bestelling tot 2 weken na aankoop annuleren.
Niet gevonden wat je zocht? We helpen je graag!
Heb je toch een vraag die niet in deze lijst of in één van de rubrieken voorkomt ? We helpen je graag verder!