Contactformulier

Neem contact met ons op via het formulier.

Retourneren & ruilen

Veelgestelde vragen

  • Indien je het product zelf komt afhalen, dan draag je zelf de verantwoordelijkheid van het transport. Voer een degelijke controle uit bij de afhaling!

    Bij levering van een beschadigd product dien je ons een of meerdere foto’s te mailen van het beschadigd product met vermelding van je ordernummer naar info@vandennest.be. We nemen dan contact met je op om verder concreet af te spreken.

    Onze transporteur en koerierdienst behandelen uw bestelling met de grootste zorg. Gelieve binnen 48 uren na levering uw producten te controleren op visuele schade en of de bestelling volledig is. Meldingen na 48 uren worden niet meer aanvaard.
     

  • Indien je het product zelf komt afhalen, dan voer je best zelf een controle uit of alles volledig is!

    Bij levering van een onvolledige bestelling dien je te mailen met vermelding van het ordernummer naar info@vandennest.be
    Onze transporteur en koerierdienst behandelen uw bestelling met de grootste zorg. Gelieve binnen 48 uren na levering uw producten te controleren op visuele schade en of de bestelling volledig is. Ook hier geldt dat meldingen na 48 uren niet meer aanvaard worden.
     

  • Dit is afhankelijk van hoe de retour teruggezonden wordt.

    Is dit via postorderbedrijf (opgelet dit is niet kosteloos voor jou), dan zal dit enige dagen duren ; kom je de retour zelf afleveren in de winkel te Hofstade, dan gebeurt de afhandeling onmiddellijk ter plaatse. 
    Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Retourneren kan tot 14 dagen na aankoop van uw product (niet geldig voor artikels op bestelling en/of maatwerk producten). Uw kassaticket/factuurdatum geldt hiervoor als bewijs.  

  • Absoluut ! In de rubriek diensten kan je lezen wat we in onze zagerij voor je kunnen uitvoeren.

Niet gevonden wat je zocht? We helpen je graag!

Heb je toch een vraag die niet in deze lijst of in één van de rubrieken voorkomt ? We helpen je graag verder!